Dag...

Hej!
Jag har kollat på gamla inlägg på bloggen och märkte att jag skrev vad jag hade gjort på dagen då. Det kan jag börja med igen om ni vill ;). Dagen:

Första lektionen: Typ Jobbartimme, inget speciellt.

Rast: Hade trööök

Andra lektionen: Typ Jobbartimme, inget speciellt.

Lunch: Påskmat, jag tog två potatisar, två prinskorvar, en köttbulle och morötter.

Lunchrast: Spelade fotboll med typ hela klassen! xD

Tredje lektionen: Först en rolig sak vid bordet, sen "lärde" Ditte oss att rita Kalle Anka, först visste vi inte ens att vi skulle rita han, men sen upptäckte vi ju det, min blev såå damp fail! xD

Rast: Kicka boll bara med tjejerna lite lätt. (Fotbollsplanen var upptagen).

Sista lektionen: Idrott, vi tränade på dansen som hela klassen ska uppträda med på småstjärnorna.

Mellis: I don't know! Jag åt inte mellis i skolan!

Fritids: Jag gick hem direkt efter skolan, inge fritids för mig xD

Så! Ska jag fortsätta med att skriva om dagen?

Sees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0